27 mar. 2009

De ce exista gaura dintre generatii...?














Iata o intrebare care mi-o pun de fiecare data cind ma cert cu parintii.De ce ei nu ne inteleg, se fac ca nu ne inteleg sau nu vor nici in ruptul capului sa inteleaga schimbarile prin care trece lumea si nu vor sa accepta probabil ca copilul lor va face parte din aceste schimbari.Da, putem intelege, vremurile alea nu era erau tocmai asa frumoase, nu toti imblau pe la discoteci, nu toti se imbatau cu fiecare ocazie si multe alte chestii care sunt azi, dar cind te gindesti cite nu erau in acea perioada...sau cel putin majoritatea oamenilor erau prea inapoiati ca sa cunoasca noile aparitii tehnologice....adica asa am  o parere ca cei din anii 70 (din Moldova) nu  cautau distractie si cele mai noi hituri muzicale si Andy's Pizza ,McDonalds si alte chestii, dar asta pentru ca nici nu prea era asa ceva....oricum, parintii ar trebui sa realizeze ca traim intr-o noua era practic, era care avanseaza furtunos in ceea ce tine de media,entertaiment  si in general placeri ale vietii.Probabil paritnii nu constientizeaza asta, adica, tu adolescentule cu parinti de peste 40 ani, iai si dui intr-o discoteca, in mare parte sunt sigur ca ce se intimpla acolo o sa le provoace soc epileptic(orice ar mai fi si aia) ...sau vorbestele despre discotecile de noapte.Am incercat odata si nu mai vreau sa-i intreb parerea lor despre asta...o parere asociata cu:dezmats, curvarie, narcotice, dibilism,stupiditate si multe alte calitati frumoase ale omenirii..
   De ce multi parinti nu inteleg e ca conservindu-ne in valorile luate de la bunica Marusea, poate o sa ne faca mai destepti si exemplari dar nu si mai descurcareti,comunicativi si sociabili, cele din urma fiind niste calitati mult mai importante intr-o societate pe care o avem astazi...
    La naiba, o intrebare fara raspuns.Nu cred eu voi avea o astfel de atitudine , daca as avea un copil.As sti de ce valori are nevoie acesta in societate si i le voi oferi, restul va trebui sa acumuleze singur, prietenii si-i va alege singur, iar daca vor fi noi tendinte care cit de cit nu-i vor afecta prea grav sanatatea il voi intelege si voi incerca si eu sa ma conformez, cu toate ca intotdeauna am o parere ca o generatie mai nebuna ca a noastra nu va mai fi......
  Deci, voi norocosilor care aveti parinti mai aproape de realitate, va invidiez, dar asta nu inseamna ca imi urasc parintii, din contra, ii iubesc asa cum sunt si nu as vrea altii...tot pe astia...doar cu un pic de tuning...:)

Un comentariu:

  1. Of, cati ani ai? NU cred ca multi. Uite,eu am 22 si stii ce? pe la 16 credeam ca si tine si imi dispretuiam parintii... Dar trecand prin diverse situatii din viata am inceput sa ii inteleg de ce imi puneau atatea restrictii. Si in mare parte chiar ma bucur ca nu am facut ceea ce nu vroiam. Stiu ca la tine va fi ca nuca de perete, dar ei CHIAR iti vor binele si ar trebui sa ii respecti mai mult. :]

    RăspundețiȘtergere