27 iul. 2010

World~Lie



In ultima vreme, ma tot preocupa ceea ce nu vedem..ascunsul, secretele mondiale,conspiratia si totul ce e legat de nestiinta si manipulare mondiala.Ma intreb "Sa fie lumea un joc?Sa fie oare totul pus la punct de doar citiva oameni acolo de sus, din virful piramidei,de care nimeni nu stie nimic si nici nu vrea sa stie?".Ei bine,puteti sa ma considerati paranoic, dar, eu cred ca da.Lumea de azi nu am creato noi, dupa modul tuturor de a fi..ci suntem asa dupa modul in care EI au gindit, acele mintzi, care au fost indeajuns de iluminate ca sa manipuleze turmele de oi umane.Fie ca sunt organizatii secrete, fie ca sunt corporatzii economice mondiale sau agentzii guvernamentale secrete sau chiar religioase, de-a lungul anilor si istoriei,noi, umanitatea, am fost prostitzi, crescutzi intr-o realitate virtuala, poate mai virtuala ca pagina pe care o citesti acum.(Ca nu ai de unde sti daca existi sau nu..da asta e alta poveste..XD) .
Daca e sa cautzi cauzele si modurile de control ale societatzii contemporane, se creeaza un haos total, nu stii de unde sa o apuci, defapt, nu poti sti sigur ca poti sti ceva precis.Nu vreau sa fac precizari despre cine, ce si cum, pentru ca inca vreau sa pun lucruri cap la cap..sa-mi fac si eu o parere proprie, cel putin dupa propria imaginatzie, care EU cred, ca este inmanipulabila din exterior.
Si da...poate sunt inca un paranoic, care crede ca lumea va exploda mine, dar ca si altor milioane de paranoici, nu-mi pasa nici mie daca sunt sau nu.
Pe viitor as vrea sa incerc sa clarific misticismul din mai multe elemente: Religia, Simbolismul vizual, Economia mondiala, Globalizarea, Societatile Secrete. s.posibil a.
Si desigur, consider ca o asemenea abordare este potrivita si pentru tarisoara noastra mica si neajutorata, in care numai Universul stie cine trage de fire, si de ce sintem in situatzia in care suntem.
Pina atunci, wish me luck...FAQ out..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu