18 oct. 2010

Am desoperit Biblioteca Nationala...



Am descoperit Biblioteca Nationala.Pe cit de vasta in carti pe atit de idioata in sistem.Mi-au facut un permis de doi bani pe care am dat 15 lei.Ma ridicat la al doilea etaj, cica sa vad nesfirsitile rafturi de carti, care defapt nici nu exista..sunt dupa un perete de sticla, neclar.Si eu care credeam ca acus, ma apuc sa imblu printre rafturi sa caut vreo carte veche si prafuita prin fundurile bibliotecii, ce ascunde ceva misterios in ea.Din pacate nu e asa.Trebuie sa stii cam exact ce vrei, sa le dai lista exacta, pe care defapt trebuie sa o iai de pe saitul lor oficial (s-au ridicat oamenii) cu nu stiu ce cod, cifre , prostii..si apoi sa vada daca este disponibila pentru a fi data la domiciliu.Si pentru eu trebuie inca sa platesc binisor, asta daca mi se permite sa iau vrio carte la domiciliu pentru ca exact pe aia care o vreau cel mai mult nu vor sa mi-o dea, nesmiţiţii.Cica, e un singur exemplar, si eu am mutra de hoţ ce vinde cărţi pe piata neagra.
Defapt, eu cautasem cărţi legate de arta si efectiv am fost trimis in blocul de alăturea, care e dedicat anume acestui subiect.Si am luat e carti de acolo, si inainte de asta a trebuit sa alerg inapoi la blocul principal pentru a plati acele carti, si sa ma intorc inapoi, sa arat "cecul" sa le las buletinul, si apoi sa iau carţile, care defapt nu mi-au folosit la nimic, ca le-am luat pe o zi iar printerul nu avea cernealadanuimportasta.
Ideea e ca, nu toata lumea vrea sa vinda carti din Biblioteca Nationala pe piata neagra si ar trebui sa faca un sistem mai "user friendly" cum s-ar zice.Ai intrat frumuesl in biblioteca.Ai lasat orice geanta la intrare intr-un loc sigur pazit, dupa care te duci frumusel si te cufunzi printre rafturile bibliotecii cautind ce-ti trebuie singur, asta in caz ce vrei sa faci asta, si nu vei avea nevoie de ajutor unei bibliotecare sexy, da asta-i alta poveste.....si dupa ce tiai ales cartea, ai venit inapoi la o alta bibliotecare sexy si i-ai platit pentru sa zicem..2 saptamini cel putin, cu posibilitatea de lungi termenul (of ce pervers suna) , si deci efectiv iai cartea ori in baza permisului, ceea ce ar presupune ca est in baza de date, si nu fugi nicaieri sau in baza buletinului de identitate ce ce ar presupune ca ramii fara identitate, ceea ce e normal ca la noi in tara lumea nu o prea are.
Totusi, fondul de carti e tare,cel putin asa am vazut pe saitul lor oficial, in catalog, asta daca catalogul e real, da oricum e tare si virtual....


Faq out library....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu