11 iun. 2011

Asta se numeşte, voi sunteţi nenormali


Voi chiar credeţi ca o să schimbe asta ceva? Exact, nikă.Nu vreau să copii pe nimeni, da voi chiar mă scoateţi din sărit.Nimic personal, pur şi simplu pe minte trează eu vă spun, nu stricaţi ouăle cu partea groasă, stricaţi-le cu acea ascuţită.
Eu ştiu că nu vă doare în cot, da eu serior.Şi să nu credeţi că ăsta e încă vreun post suprarealist pentru că atunci o să aveţi prea mare dreptate, nesimţiţilor.
Da şi totuşi nu ni-o mers mie azi.Troleibuzul o început să urle că cică "...pînă la medicină", animala.
E şi? M-am dat eu jos la urma urmei.M-am coborît "divali", am ajuns la jumate de drum şi mi-o venit geniala ideie s-o i-au înapoi pînă la Kentford, poate găsesc vriun troleu mai hîtru sau vriun taxi.Dar, ochii mei şi mai geniali, au observat din depărate, cum , la lumina lunii, trecea frenetic o rutieră de un alb ca spuna laptelui, din care totodată şoferul scuipa nepăsător pe jos, fumînd o ţigară.Eu am tot aşa am zis, "Îi bun...".Şi m-am suit eu în rutieră, chiar din fericire.
Da, vesel o fost şi o să mai fie...

Marş de aici, Faq out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu