20 iul. 2011

My freaking FB wall


Deci, mi-am găsit un joc.Îmi deschid wall-ul de pe facebook si şi îi i-au de sus pînă jos cu tot ce îmi trece mie prin cap..şi cu tot ce îmi oferă ei desigur...

1.O persoană de care mi-i totuna dar pe care totodată vreau să o împuşc că face 1000 de dolari pe oră de apăsat pe butonaş.
2.O bază de date cu multe multe descrieri de filme...
3.Cică cîntăreaţă, mai nu-i înger..em...un corp de "jiţică" dar în linii mari merge...
4.Un nenormal, prea vesel cîteodată, în momente inoportune...enervant chiar..dar cîteodată chiar reuşeşti să te înţelegi...
5.N-a idee de unde-i asta...
6.Un italian care nu ştiu ce caută pe wall-ul meu...
7.Un măgar care spune bancuri.
8.Bănuiesc că e din România şi are ceva cu modelingul, poate ea mă cunoaşte , eu, nu...
9.Iar bancuri...
10.Iar măgar... (la numărul magic..)
11.Un fel de artist cu carton şi haselbleduri...

Mi-ajunge pe azi...

FaQ outlist....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu