31 iul. 2011

Vladomo



Vreau să vină mai repede semptembrieeeeeeee!!!
Vara aceasta începe să mă enerveze, ţine una şi bună.Vreau AMTAP, vreau libertate în gîndire, vreau creativitate , vreau idiotism, vreau nebuneală...
God curse the money...

Între timp...

Mi-am amintit de două persoane care nu au nici o legătura una cu cealaltă dar dintr-un motiv straniu subconştientul meu le-am asociat şi le-a pus alături.Probabil că cineva din interiorul creierului meu îmi spune că ăştia doi au trăsături comune precum lingerea fundului, avariţia, "niasănişieghinia", "niitotunadetine", "euîsaşadekrutoia" ş.a.

Cît de nenormal şi de simplu trebuie să fii să faci aşa filme şi să spui că "Totul are un fir narativ perfect coerent...".David Lynch îi unul din aceia căruia îi place să-şi bată joc de public, iar eu pentru asta , pînă cînd, îl respect.Filmul "Mulholland Drive".Dacă nu l-ai privit , nici nu trebuie, degeaba...

Vladomo is coming...

FaQ out....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu