17 feb. 2012

Electroni şi rotaţii


Felicitări, fotografia voastră a fost selectată pentru a participa la expoziţie.Vai, vai, vai.Deci, mîine la super-mega muzeul Zemstvei, care trebuie renovat cu 2mln de dolari, bani pe care îi pot da Românii , pentru a face sediul Institutului Cultural Român, iar ai noşti se cam dau în lături şi merg prin lături...în fine m-am abătut un pic de la temă...deci..acolo, la locul în cauză, va avea loc deschiderea expoziţiei, mîine la ora 14:00, adică la trei.Nu prea am idee ce şi cum, dar cred că va fi un pic de ceai, nişte şampanie, puţină muzică aşa şi aşa şi cică, proiectare de filme, copiate conştiincios de pe Torrentz.Da voi faceţi ce vreţi.

Acum, despre tangouri.Era în trei.Iar acum e din nou în trei, dar totodată e în 4, pentru că a 4-lea abia îşi începe numărul, iar din cînd în cînd mai luceşte prin umbre şi a 5-lea.Iar pentru mine, toate se rotesc în jurul meu, dar desigur, nu pot nici eu să rămîn nemişcat, trebuie să răspund cu sentimente şi emoţii şi trăiri şi gînduri, chair dacă pot fi false şi poate ilogice.Magia vieţii.Realism magic.

Şi eu acum am descoperit că mult stimatul Blogger, are o interfaţă nouă, adică în Dashboard, destul de simpatică chiar, inspirată de Google, bănuiesc eu.Dar totuşi, dashboard-ul Wordpressu-lui e mai tare.Ha-ha.

FaQ dance out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu