5 mai 2012

ANCBM

Stimaţi colegi, iar îmi vine să vă trimit în fund..Atitudine de rahat.Voi trebuiţi bătuţi cu ciomagul sau daţi afară pentru "seriozitatea" voastră extrem de cinematografică.Dacă şi mîine cineva din voi procedează aşa, eu îmi caut de treabă.Academia de Nunţi, Cumătrii, Botezuri şi Morturi.
_____________________________________________
Am impresia că atunci cînd eu sunt fericit şi chiar vreau să mă bucur de viaţă, atunci cînd pare că totul poate deveni spectaculos şi frumos, atunci lumea din jurul meu este tristă, atunci nimeni nu are dispoziţie, atunci cineva se simte rău.Iar cînd eu sunt trist, lumea e fericită şi nimănui nu-i pasă.Reguli crude ale vieţii? Să fie, că nu mă confromez.Nu trebuie să fie, pur şi simplu nu trebuie şi o să-mi menţin optimismul şi speranţa naivă că trebuie să fie totul frumos şi cei care mă încojoară, mai ales persoanele la care ţin, să fie fericite, concomitent cu mine...poate sunt un copil, da asta e...

FaQ out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu