25 mai 2012

Bun sfîrşit...


I'm always two steps ahead of you....

___________________________________

      Ieri am privit ultimul episod din mult stimatul "Dr. House".În sfîrşit s-a terminat.S-a terminat, demn aş spune, chiar destul de potrivit, un final perfect pentru un asemenea personaj şi pentru întregul proiect comercial.Nu am privit serialul de la primul episod ce-i drept, dar, oricum, e impresionant, de la oricare episod nu ai începe.
Iar ca să-i explic şi mai bine succesul întregului proiect, am realizat că asemenea personaje, de genul "ştie tot, calculează tot, prevede totul dinainte, manipulează şi cunoaşte totul perfect" întotdeauna au succes.Elementar, Watson.Acum citesc nuvelele lui Sir Conan Doyle, cu binecunoscutul Sherlock Holmes.Doctorul House e practic acelaşi Sherlock, doar că activează în domenii diferite şi fiecare din cei doi, au nevoie de o activitate, de o motivaţie, de un domeiu căruia să se dedice pentru a scăpa de viaţa plictisitoare.Au nevoie de cazuri interesante, fie ele crime sau cancer.Desigur drama personajelor e mult mai profundă de atît, mai există şi insuccesul ambelor părţi în ceea ce ţine de viaţa amoroasă, datorită complexităţii caracterelor lor.Ambii utilizează doroguri, pentru a scăpa de o "durere" sau alta.
  Acum că am terminat acest raţionament patetic ce nu interesează pe nimeni....care să fie domeniul meu de interes...?

___________________________________

E nevoie de mai mult, Lux.

kFaQami routm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu