1 mai 2012

Între A şi Z


  Mă zbat.Mă zbat, continuu, între ceea ce fac, ceea ce vreau să fac, ceea ce visez.Între ceea ce sunt şi ce vreau să devin.Între artă, creativitate şi bani sau viitorul incert.Vreau să cred în certitudinea realizării, în certitudinea şi îndeplinirea gîndurilor.S-ar părea că nimic nu mă opreşte, sunt liber, lumea îmi este deschisă, pot să creez liber, să fac film, animaţie , poveste, orice şi totuşi nu o fac...nu o fac aşa cum vreau.Mă împiedic de micile momente, de micile crize de curaj probabil sau de frica eşecului.Da, probabil frica eşecului e una e normal, dar echivalentă cu puterea viselor şi gîndurilor unei vieţii perfecte la care tind.
  Nu vreau să dezamăgesc pe nimeni, mai ales pe mine.Urăsc banii, dar îmi  place luxul.Penthouse, soare, confort, nici un impediment în calea imaginaţiei, mi-ar place, enorm.Dar, realizez, că nu doar în asta ar consta viaţa.Mă zbat între două sau poate mai multe concepte, idee, păreri, tendinţe.
   Poate că deasupra tuturor va fi defapt emoţia, sentimentul, persoana căreia îi pot oferi încrederea mea şi mi-o oferă şi ea pe a ei.Poate atunci nu va mai conta nimic în afară de ea, de satisfacerea ei, cine ştie.Şi totuşi satisfacerea ei va cere ceva, nu doar egoismul creativităţii mele, sau intenţiei mele de a face ceva din nimic.
  Cît de multe îmi plac pe lumea asta şi cîte îmi displac.Aş vrea o carte, scrisă de mine, citită de toată lumea , după care să mă trezesc pe o insulă exotică, rîzînd , la cît îmi e de bine, sub umbra palmierilor, alături de ea.
 Sunt din nebunii care vor să schimbe totul în jur, să schimbe lumea, dar abia dacă se schimbă pe sine, pentru că cei din jur spun că eşti "extraordinar de bravo şi perfect", iar tu nu ai vrea să auzi , defapt, altceva.Şi totuşi, să ai un scenariu banal de viaţă..eu asta nu vreau, nu aş suporta, un job, o "hruşciovkă" , o nuntă moldovenească, lucru, Zatoka, pensie, fuck this SHIT.O să merg contra sistemului.Nu am idee cum, dar nu am de gînd să fac totul după regulile "marketingului".
  Iar alterEgo-ul îmi spune "vinde-te", fă-te curvă, scrieţi numele peste tot, trînteşte sute de share-uri cu face-ul tău, şi cu toate lucrurile care nu au nici o însemnătate, dar arată-le doar de dragul publicităţii, de dragul făţărniciei.Scrie din două în două minute unde te afli, cu cine te afli şi cît îţi este de bine, aşa , ca să îi doară într-un loc pe restul, cît mai tare.Laudă-te ,cît de bun şi de tare eşti, cît de imprevizibil şi de "fashion", macho, superstar.Cu asta vin şi banii, banii falşi, la fel ca ceea ce creezi din tine.Nu devii decît un prost.Un bun actor.Îmi plac actorii buni, al vrea să fiu unul.
  E nevoie de o combinaţie, o combinare inteligentă a elementelor.Sau poate, o filtrare mai bine a elementelor din jurul meu, care mă influenţează negativ, care doresc să profite de bunătatea mea, care nici eu nu sunt sigur că e bunătate, căci poate defapt, eu îi folosesc...
   O simbioză, între material şi creativ, între libertate şi ordine, o regizare deplină a scenariului vieţii, în care să pot include orice doresc.
  Sunt independent şi eu ca şi ţara în care trăiesc.Cu toate asta îmi place ţara în care trăiesc.E a mea.Cred în ea, chiar dacă nimeni în jur nu cred, şi poate nici ea singură nu crede în ea.Doresc Americi, Dubaiuri, Japonii, Parisuri, dar nu o să pot vieţiui niciodată la o distanţă mare de locul unde m-am născut pentru un timp prea îndelungat.Chiar dacă e glod pe jos, de acolo am ieşit şi mă lupt să ies mai departe.
   Şi de ce stau acum şi scriu, în loc să mă gîndesc la geniala recetă a succesului? N-am idee, nu vreau să-mi explic asta.Poate nu vreau să-mi explic nimic, tot atît de tare cît vreau să explic totul şi să prezic totul, asemeni unui Dr.House în combinaţie cu Sherlock Holmes şi vreo zece pastile magice ca în filmul "Limitless".
 Succes şi faimă după moarte? Nu, mersi.Egoismul nu-mi permite...sau poate...
   Cărţi, cărţi, aş vrea să le devorez pe toate, să trăiesc veşnic doar pentru a face asta şi apoi, să-mi dau seama cît de prost am fost.
  Mă rotesc între elementele fundamentale, între apă, foc, aer şi pămînt şi nu reuşesc să fac un tot un întreg, prea multe ramificaţii, prea multe asocieri posibile, prea multe scenarii posibile, e o întreagă infinitate şi vreau să o gust pe toată.Vreau să fac film, sau vreau să fuck film?

FaQ needs to get energy out....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu