2 iun. 2012

7even


    Norocos îs eu la a le mele.Genial de norocos.Pizdeţ.
_______________________________
Între timp...
   Iar trebuie să ajut lumea să facă ceea la ce nu-i duce capul.Şi eu ar trebui să mă mulţumesc cu o conştiinţă curată şi un merit civic deosebit.
Pe lîngă astea trebuie să mai reuşesc să privesc vreo trei cîrduri de filme şi încă să mai înţeleg despre ce e vorba în ele.
________________________________
      Am fost la Moldexpo la expoziţia asta de gadgeturi ultra moderne.Not bad.Lumea s-a cam scăpat la console, diverşi nebuni care jucau box, tenis de masă, întreceri cu automobile, desigur toate virtuale.Mi-am pus pentru prima dată ochelari 3D şi am privit o secvenţă la un TV3d şi pot să zic că tare nu merită, cel mai fals lucru pe care l-am văzut vreodată.Poate dacă ar mai fi fără accesoriul incomod, ar mai merita.Nu a fost rău organizat, destul de colorat totul doar că mă aşteptat la mai multe produse, mai multe companii şi mai multe domenii, chiar dacă eventul e îmărţit în 3 zile, iar în fiecare zi e ceva nou, oricum, ar fi fost mai bine şă fie 3 zile, ceva nou şi mai mult deodată.În fine, e doar părerea mea care nu interesează pe nimeni de la o vreme încoa...
__________________________________
There's a glitch in the system...

FaQ crazy out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu