30 iun. 2012

Măliga Mea


Confuză vară, pînă cînd.Fără relaxare prea mare.Desigur fac ceea veau şi ce-mi place, dar mereu intervin elemente care mă includ în situaţii neprevăzute, cu care trebuie să lupt, dar de care nu prea am chef acum.
-------------------------------------------
      Îmi vine să fiu prosper, doar pentru a face pe cineva să regrete.Să un simplu om bun, doar pentru face bine oamenilor.Dar verbul " a avea " nu mă lasă, aşa că îmi spun că vreau podiumul, şi trebuie să ajung acolo cu orice preţ.Get rich or die tryin.Cît de plăcut ar fi să scrii, să fii un romancier, să ai un bestseller şi lumea chiar să-l citească.Implicarea în viaţa de noapte, doar pentru a acoperi toate teritoriile posibile, ar fi ceva pe cît de puternic pe atît de deszgustător.Şi desigur, fără iphonuri, ipad-uri şi gadgeturi inteligente azi nu exişti.
Serios, v-aţi gîndit vreodată, că unii din noi, sau majoritatea, dacă ne deconectăm de la internet, facebook, skype, google, aruncăm telefonul,...pur şi simplu s-ar putea întîmpla să ne dăm seama că nu existăm? Că realitatea virtuală a devenit mai reală şi mai importantă pentru unii din noi decît realitatea primordială din carne şi sînge.Nu încercăm să ţinem minte cît mai bine clipele frumoase de "aici şi acum" ci le întipărim cît mai repede undeva, pe un suport, fotografie, le atuncă în "matriţă" şi alelujah, atunci am "convingerea" că am fost acolo şi am trăit-o atunci.

Dilemma by Letto)

FaQ meditating out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu