30 mar. 2009

De ce o zi tine asa putin..?

Chiar nu vi se pare ca timpul asta trece asa repede.Fiecare zi zboara si parca nu reusesti nimic sa faci din ceea ce iti propui.Cel putin la mine lucrul asta se observa foarte des, in fiecare zi imi pun o multime de scopuri din toate domeniile scolare si extrascolare, autotraining sau lucru creativ, iar cind ajunge ca vreau sa le organizez realizez ca nu prea imi ajunge timp.Cel mai grav e insusi in procesul propriu zis de realizare a scopurilor, pentru ca de obicei incepi ceva si realizezi ca ai sa sarit cu mult peste limita propusa de o ora de exemplu, dar nu te poti opri , ai ajuns prea departe si ai facut prea multe progrese pentru a te opri in acel moment
  Imaginativa cite posibilitati si oportunitati am avea daca de exemplu ziua ar tine nu 24 dar 48 de ore, iar somnul de 8 ore ar fi destul pentru a ne odihni.Am veni de la ore, am face temele, ne ocupam cu tot ce ne trecem prin minte...ajungem la orele 23:00 ,si realizam ca in loc sa ne pregatim de somnul de frumusete, practic mai avem inca 24h la dispozitie.A si sa luam si in considerare faptul ca la 23:00 soarele ar fi sus pe cer ca la amiaza:).
   Ehh..iata asa...ginduri disperate.Ce sa-i faci, probabil asa a fost soarta planetei noastre ,sa aiba aceasta viteza de rotatie in jurul axei sale.Nu degeaba,notiunile generale despre viata extraterestra afira o inteligenta net superioara oamenilor, probil ziua "acolo" tine vrio 100 de ore, timp in care "ei" au nevoie de doar o ora de somn......FAQ about it...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu