28 mar. 2009

Putini invitati la ziua planetei....


Iata ca a trecut ora in care teoretic toti ar fi trebuit din bunul simt, nesiliti de nimeni, constientizind probleme viitorului, sa stingem lunminile in casa timp de o ora, de la 8:30 pina la 9:30.Eu personal, am privit stirile Pro TV, dupa care m-am conformat cu restul lumii civilizate.Am stins lumina, au trecut vrio zece minute si mi-a venit in cap sa privesc pe fereasta  sa vad cum ar arata cladirile fara licaririle luminii.Si am privit.Si m-am uitat la ceas(poate gresisem eu ora) Ce sa va spun....Moldovenii cu atitudinea lor inapoiata.Cum "ardeau" casele inainte de 8:30 asa ramineau luminile aprinse mai departe.Ori moldovenii nu stiau, nu au fost informati de aceasta actiune internationala sau sunt prea indiferenti pentru viitorul lor sau toti se tem de intuneric....
  Cu asta mentalitate nu vom ajunge departe, da acum nu ne prea afecteaza asta, nu avem criza de energie electrica dar cine stie ce va fi de exemplu peste 30 de ani...think about it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu