28 iul. 2010

Moment poetic XD





12 ani s-au dus,
Zilele de scoala au apus
Si am ramas cu amintiri
Cele mai dulci amintiri.

Prima profesoara,
Primii Colegi,
Primul sentiment ce abia-l intelegi,
Primele caiete mizgilite
Sau peste geam aruncate

Coridoarele scolii le-am alergat
Sa chiulim mereu am incercat
Iar cu timpul colegii s-au schimbat,
Noi feţe s-au aratat
Unele feţe au fost batute
De jarul adolecentei prefacute
Mii de zimbete, mii de lacrimi,
12 Ani si multe patimi.

Ne-am lasat dusi si cu pluta
Poate ca nu s-a schimbat nimica,
Am desfacut scoala-n doua
Si am facut ca in ea sa ploua
Cu a noastra imaginatie
Cu o incredibila creatie
Fara nici o discretie
Ca un motor cu reactie.

Dar iata ca ne trezim
Privim inapoi si vedem
Ca noi am fost eroi,
Nimeni nu a fost ca noi.
O noua generatie
Cu multa graţie,
Cu multe cazaturi
Dupa 12 ani de visuri...

12 ani s-au dus
Zilele de scoala s-au dus...
Si am ramas cu amintiri...cele mai dulci amintiri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu