31 iul. 2010

Scriu un roman



....Exact.De vrio 2 ani de zile.N-are titlu pin cind.Nu e terminat.Nu e de dragoste,dar va avea si elementul acesta la un moment dat.Cred ca e un thriller, ce cuprinde si actiune si fantastica si drama si mistica.Nu am idee cind o sa-l termin si chiar daca o sa-l termin vreodata.

Acum parerea voastra ar trebui sa ceva de genu "Bai, tu n-ai ce face.."...Pai..ce sa va spun..cam da...citeodata, cind nu am ce face...scriu.Ma intrebam, oare sa fie prea devreme sa incerci sa scrii ceva?Oare chiar pot scrie doar acei oameni inteligenti cu studii si rigori prestabilite?De ce ei da, iar eu nu?Asa ca mi-am zis, ca vreau sa pot, chiar daca e o pierdere de timp, pe nimeni nu intereseaza si poate nici mare lucru nu o sa capat din asta,oricum mai bine decit a nu face nimic.
Inspiratia...mi-a servito un joc video (si nu, nu scriu despre Mario, care maninca ciuperci si i-a mai ramas o viatza...).Mai bine spus subiectul din spatele unui joc, pentru ca mai apoi, sa ajung sa si citesc niste carti intrigante de unde incerc sa fur putin din stil.Mai ales ca e vara..am de unde.
Si tin sa mentionez ca nu incerc chiar totul sa scriu din pod.....mai fac "cercetari" in vasta lume informationala a internetului pentru unele..precizari..s.a...
Inca un vis...dorinta..ca intr-o buna zi...ca privesti rafturile unei librarii..si sa vezi pe coperta numele tau....

Dupa cum spunea Duane Michals :Trust that little voice in your head that says "Wouldn't it be interesting if.."; And then do it.


faQ out..

2 comentarii: