11 aug. 2010

Eu singur cu Eul indepartat




Ma gindesc la mine, ce fac, cine sunt, unde vreau sa ajung.Asa sint satul citeodata de ce este si ce am aici in realitatea aceasta, ca imi vine sa ma duc undeva departe, sa las totul deoparte, casa, parinti, locuri cunoscute....as vrea sa ma avint in necunoscut si sa-l cuprind, sa aflu noi chestii, sa vad alti oameni, alte fete, alte locuri, ceva nou, ceva unic si totodata placut.Imi vine sa ma fac nebun, sa cutreier strazile unui orasel, departe de orasul meu natal...intr-o seara tirzie, cel putin singur, sa privesc luminile de noapte, sa visez cu ochii deschisi si sa nu ma gindesc la ce este ci doar la ce va fi si ce pot face pentru mine si viitorul meu.Zodia mea imi spune ca sunt genul de om caruia i se poate asocia enuntul "Totul sau nimic".Chiar vreau sa cred in zodie, si vreau sa fie totul.
Totusi, dorinta mea de departare e surpata mereu si nici eu nu stiu exact de cine si ce.Imi place aici, aici m-am nascut, aici vad blocurile murdare binecunoscute, copacii verzi, limbajul necenzurat de zi cu zi (nu ca el m-ar tine..).Aici imi sunt persoanele dragi, de care cit de tare asa vrea sa scap, tot atit de tare vreau sa fiu linga ele.Aici am asa numitii "prieteni",colegi, cunoscuti care-mi bucura ochiul cind ii vad si iti ofera un zimbet si o vroba, de obicei calda.Dar de invidiosii si mincinosii cu vorbe calde vreau sa scap.
Eu sunt Eu aici, si lumea ma stie ca Eu.
Si imi plac banii, da,da, aici ma invirtesc in graiul meu si ma atrage posibilitatea cistigului de maculatura multicolora prematura in termeni mai opreativ, pe cind undeva departe...e departe si cine stie.
Si cred ca as vrea undeva sa plec ca sa scap de mine.Sa renasc.Orice, doar sa am o foaie alba pe care sa pot desena ceva nou si frumos care o sa-mi bucure ochiul.
Si chestia e ca nici nu stii, cit de bun va fi locul cela indepartat pentru tine, cum vei fi privit de lumea din jur, te vor accepta ca pe unul de-ai lor sau te vor respinge ca o corcitura...;Imi va fi comod mie intre alti pereti..si chiar as vrea oare sa fie alti pereti pentru comoditatea mea existentiala..?
Pina la urma nu cred ca as avea nevoie de cineva.Imi vor ajunge stelele si aerul pe care il respir, ca doar astea au mai ramas gratuite in ziua de azi.Si totusi, acelasi cer si aceleasi stele.Trebuie undeva mai departe de cautat..."pe Marte", vorba poetului..


FaQ out..

2 comentarii:

  1. îmi sunt cunoscute aceste gînduri...și eu vreau uneori să plec undeva...dar! nicăieri nu-i bine ca acasă!!! mi-a plăcut foarte mult blogul tău, dsr acest post în special, are ceva comun cu un post de al meu- undeva...succese și numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere