10 oct. 2010

Autotaxare..?!



V-ati timpit la cap? Nu,serios, ce-i cu chestia asta?Eu trebuie sa intru in troleibus, in care numai pun piciorul si acesta deja demareaza ca la F1, sa ma tirii pe jos riscind sa fiu aruncat in vriun geam sau vrio baba (fereste doamne) , pentru ca drumurile Chisinaului rockuiesck as usual si eventuaaal..sa ajung in cabina soferului, sa-i intind 2 lei, el sa se sperie de mine si din reflex sa apese pedala de accelerare si sa calce inca o baba (fereste doamne).Baba ca baba, da soferul trebuie sa-mi dea mie biletul de troleu, dupa care eu trebuie sa ma intorc inapoi, sa ma frec de toate fundurile posibile si sa bag bucata aia de hirtie numita "bilet" intr-un apartaj ultraperformant, pe care l-a uitat şi mîca cu se numeste, si sa apas o chestie care va face ulterior borti in mult stimatul bilet dăduiaşfoc.
Si desigur trebuie pe urma sa-mi caut un "fotoliu extraperformant cu masajor incorporat" in habitaclul troleibusului, care desigur este inexistent de cele mai dese ori...
Bine, unui asemenea procedeu eu mai supravietuiesc, dar astia mai batrini?Toata treaba asta e o timpenie. Nu stiu de unde ei a luat acest exemplu dar e unul foarte ilogic.Exista un sistem care cit de cit functioneaza, adica Taxatorul care te ochi de vultur de fiecare data cind urci din mers scarile trleului...dar cel putin a functionat pinca acum..si lumea nu s-a plins.Ei vor peste noapte sa schimbe acest mod de existenta..aceasta relatie calator-bilet-taxator?!Fereasca Universu.
Maaai...luati exemple normale, care functioneaza...au vazut ei ca cica la Americi nu-i taxator si iti iai singur biletul si s-o gindit ei "Hai si noi".Lasati Americile in pace fratilor!Aici e Moldova, daca vreti sa schimbati un sistem care nu exista, ginditiva la conditiile mentalo-meditative existente, da nu imblati voi cu "auto-bortelirea biletelor"...


Faq out...

2 comentarii:

  1. Da tare a naibi. Daunazi urc in troleul 3 parimise, si aflu ca trebuie sa cumpar bilet si nustiu ce sa fac cu el :) din spatele troleului care mergea ca pe valurile marii cu ghiozdan pe spate cu aparatul foto pe umar ma deplasez spre sofer sa cumpar biletele ) pana am ajuns eu la sofer am ajuns la urmatoare statie :) deci inca o statie si trebuia sa cobor :) si pana am gasit unde sa fac bortiel alea sau deschis usile la statia mea :D. Acum ma gandesc oare cum se face procedura asta seara in toleul numarul 8 care este arhi plin :) oare lucreaza PEREDAITE POJALUSTA :D??

    RăspundețiȘtergere
  2. credk ar trebui o tseava care sa fie extinsa prin tot troleul pina la sofer..si numa arunci leii in ea si repejor sub presiune banii ajung la sofer..si inapoi repejor vine biletul...XD

    RăspundețiȘtergere