6 mar. 2011

Lebede şi reîncarnări care nu au legătură defapt...



Totuşi "Black Swan" e ceva.Moldoveanca noastră aka Natalie Portman a jucat rolul de excepţie.Să înveţi un an de zile balet la nivel serios pentru un film e ceva demn de respect.Filmul e impresionant ca subiect şi ca structură.Ca şi multor altora, acesta trezeşte un interes subit şi inexplicabil pentru balet şi mai că nu-ţi mai vine să faci glume pe seama lui.Sigura mea frică în timpul vizionării a fost desigur momente în care credeam că filmul o să se îndrepte spre un misticism realist, ceea ce avea să facă filmu un kkt, dar din fericire situaţia a fost luată sub control la timp.Nu are cum să nu priviţi filmu acesta, trebuie să-l priviţi, nu o să regretaţi, mai ales dacă o să cumpăraţi un DVD licenţiat, o să aveţi cu ce vă mîndri...
În rest...vreau să confirm încă odată că Mihai Eminescu a fost un tip foarte tare, ori din cauza naturii , ori a fumatului, dar în orice caz filozofia imprimată în un din operele sale recent citite m-a încîntat.
Şi iată, mă gindesc şi eu , ori ce am fost eu cu vrio 1000 de ani în urmă.Poate vriun roman....sau poate vriun faraon egiptean...sau vriun evreu hîtru.E greu de aflat, şi chiar de presupus, pentru că, mă rog, uităm şi noi, ca oamenii..posibil că energia asta care ne pune în mişcare aka suflet, are memorie de scurtă durată.
Pe deoparte teoria reîncarnării poate fi dată peste pe cap.Dacă fiecare din noi, care ne naştem suntem doar reîncarnarea altcuiva ce a trăit cu cîteva , sau mai multe generaţii în urmă, atunci, înseamnă că populaţia Terrei nu ar putea nici să crească , nici să se mărească, pentru că ea trebuia să cadă aşa din pod, pentru ca apoi să urmeze procesul de transmitere a energiei din generaţie în generaţie.Adică, dacă de exemplu să luăm un exemplu mai extrem, a apărut prima formă de viaţă, o bacterie unicelulară.Aceasta s-a divizat.Cea de a doua bacterie, a cui energie e, dacă pînă la prima bacterie nu a existat nimic?Înţelegeţi cailor?Da, nici eu...
În fine, trebuie de gîndit la cadou pentru 8 martie, of....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu