2 mar. 2011

Muzică şi Tronuri..



Da, am auzit şi eu zilele astea muzica lui Eugen Doga in da troleybuses.E fain.Desigur atmosfera muzicală e făcută praf din cînd în cînd cu cîte o jumătate de tu şi de eu din Andruşa Ursu, dar în rest, totul e bine,aceeaşi oameni, nesimţiţi, bătrîni din care o parte au nevoie doar de Sfîntul Graal, ceea ce e pensia, şi nimic altceva.
Ca să trecem la alt subiect demn de respect, iată că nu mă miră Oscarul de anul acesta, la fel cu nu m-a surprins niciodată de altfel.Nataşa Portman desigur că avea să i-a primul loc, ca şi King Speech de altfel.Nu am privit niciunul din filme pentru că aştept ca piraţii să-şi facă treaba mai repede şi să arunce în lume haşdeteveruri şi blureiuri.Iar dacă tot de film e vorba, Tron-ul Tronurilor din Tron e un Tron foarte interesant, ca idee şi concept.Desigur că eu am privit filmul doar pentru Olivia Wilde, mînca-o-aş.Adică ca să va stric tot cheful să mai priviţi filmul ăsta..construirea unui film în jurul unei lumi digitale care există în circuitele procesoarelor şi silicoanelor e super tare!Idioată ce-i drept, dar super tare!Au fost pronunţate pe parcursul filmului nişte cuvinte de genul "teleportare cuantică" şi "ADN digitalizat" şi nu ştiu ce, ceea cu siguranţă şi indubitabil explică existenţa unei astfel de lumi de oameni printre alde unu şi zero.Mai au ceva ei cu Creeatorul,feciorii şi magdalenele, dar posibil asta vine doar de la mine.
Dar cea mai tare fază, numai închiăuiţivă, scoatem la printer oameni vii!Facem printr-o programă un Ştefan cel Mare 2.0 şi îl printăm frumuşel, îi dăm un topor în mînă şi îl trimitem să facă "poreadcă" cu plahotniucii, filaţii, mocanii, vornoninii şi alte personalităţi marcante.
Iata aşa a fost recenzia mea, vreţi să mă credeţi sau nu...
Şi pe lîngă toate, Jonathan Swift a fost un tip foarte nenormal.Adică , Gulliverul lui rupe, cu călăorii prin ţările mini oamenilor, oamenilor păliţiîncapculeuca, şi desigur cel mai fascinant , ţara Cailor.Genial nu alta...


FaQ out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu