21 iun. 2011

Asorti




Eu cică am vrut sa privesc un film, pe care nu mai ajung acum să-l privesc că mii somn, că m-a ţinut în "suspans" o "de aşeea" şi tot aşa cîte o vorbă, două, nouăzeci şi nouă şi iată s-o dus ziua pe brînză.
----------------------------------------
Pfff, toţi au nevoie de sfaturile mele.Acum şi-o dat seama cine-i superior. (Tvaiu mati).
Toţi ăştia umblă panicaţi încă, bocesc, se jăluie, regretă, se tem, da mie mii totuna, eu am terminat.E bine cîteodată cînd termini primu.Dar, minusul e că acum trebuie să-i gîdil pe toţi şi să-i îndrum....la urma urmei, chiar Masterclassu-ri şi Workshopuri trebuie să le fac pe tema aia, care nu vo spun.Vorba aia "Bîşi".Da nu sunt supărat şi nu pot să fiu , pentru că ştiu şi le înţeleg situaţia , într-un fel.
---------------------------------------
OK, ca să trec la spoilere tîmpite.
Vara aceasta , într-o bună şi nebună zi, pe ecranele internetului va apare un nenormal cu cap de televizor care o să vă trimită pe toţi de une aţi venit.
Mai departe mîncaţi caşă.

FaQ fuck out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu