19 iun. 2011

MmMmM

Poate o înţeleg sau nu, dar eu cred că ea e bună, poate numai pentru mine dar e bună.Ador aşa proporţii, chiar dacă nu sunt perfecte.Inteligenţa niciodată nu strica.Anii diferenţă...s-ar putea de uns cu "zelionkă" şi o să fie totul bine.Desigur mi-e puţin ruşine faţă de persoanele mediului ambiant, dar cred că aş putea trece şi peste asta.Ar spune oare "Da"?

Cît despre alegeri.Mulţi trebuie împuşcaţi.Dar, să aşteptăm să vedem cît de albastră sau roşie e ţara.

Uraaa, acuma totul e drept şi mai mult sau mai puţin simetric.Desigur, mai am de aşteptat pînă la un val de fericire şi nepăsare totală dar cred că o să fiu în stare să rabd.

Şi am ajuns că nu am ce privi...adică am, dar sunt chestii mai delicate, care trebuie atmosferă şi condiţii speciale.

FaQ vote out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu