6 dec. 2011

Ţineam minte...



Ţin minte că noaptea trecută, încercând fără rost să am parte de un somn normal, îmi venise o idee pentru a fi scrisă pe blog, da o idee bună, care mi-a plăcut.Şi ţin minte că în acel moment, mi-o repetat în minte special ca să nu o uit.Şi totuşi, nu mi-o amintesc.Probabil a fost prea importantă ideea şi cuiva nu i-ar fi fost prea comodă, aşa că "ei" au hotărît să o şteargă din capul meu.Da, da, ei.Reţelele de socializare, sursele de informare în masă, oameni idioţi din jur, politiceni mincinoşi, aerul infect.
Îmi amintesc ceva legat de creieri.Cred că dacă nu aţi avea faţă, m-aş îndrăgosti de majoritatea din voi, dar aşa, merge procesul natural de selecţie,în cadrul căruia unele rămîn în viaţă , altele sunt împuşcate pe loc.

FaQ the what out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu