22 dec. 2011

Zăpadă



Aşa, deci...
Din păcate nu ninge şi eu mă enervez...
Vreau ceva nou,dar să nu fie banală, proastă şi neinteresantă..
Sunt supus din nou sistemului din păcate, aşa că, aştept următorul Zeitgeist, poate o să mă readucă la viaţă.

Da, e greu să explici oamenilor ce e arta, cu toate valorile astea amestecate.Bine că poate să nu fie valoare, sau cel puţin să nu fie valoare în sistemul lor de valori, dar cel puţin trebuie să existe toleranţă, îngăduire, respect sau în cel mai bun caz, dorinţă de a percepe.Dar ca de obicei, majoritatea ridică o mînă în sus..şi mai sus şi o dau jos violent spunîng "..i hren snim.."

Bitches...they are sweet when you crack them.

Avînd în vedere că biţii ăştia de text vor costa milioane peste vreo cîţiva ani, eu îmi închei monologul aici, pentru ca să nu vă fur cu totul....


FaQ snow out...şi ce dacă nu are sens...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu