28 mai 2012

Homlet

 
  Nu înţeleg, cum pot oamenii să lase totul în ultima zi, în ultimul moment, atunci cînd ştiu că pot face ceea ce au de făcut din timp, fără a se grăbi, calculat, după care pur şi simplu să se relaxeze.Totuşi, examenul e examen.Studentul e student, oriunde nu ar învăţa.Fie teorie sau practică, cînd vine examenul, cu exact 24 h înainte, el se trezeşte că trebuie să facă ceva.Incompetenţi.  

________________________________________________
      E greu să fii actor, chiar şi atunci cînd nu eşti.În viaţa şi aşa sîntem actori, mai mult sau mai puţin, dar cînd îţi stă obiectivul în faţă, toate privirile asupra ta, domn "regizor" te "parchează" cu vrea el, şi după care nu-i place.3,2,1, ACŢIUNE.STOP.Nu-mi place, încă odată!Şi tot aşa, pîn ce autorul nu se hotărăşte ce vrea, şi pîn ce actorul nu oboseşte şi îi vine să-l trimită pe regizor în locul de unde a venit.Desigur, între colegi, nu poţi face asta, că e nu e..colegial.Avantajul în asemenea situaţii, pe care l-am simţit eu pe pielea mea, e că, dupa o perioadă obositoare de timp de joc actoricesc stupid, începe să te apuce "belka", din plictiseală şi oboseală defapt.Lucru care, într-un mod straniu de face să intri mai bine în "stare".
 Da cui îi trebuie asta? Pentru ce am scris...
__________________________________________________
Eu cred în ţara asta.Eu cred că se poate.Chiar dacă aş vrea cel puţin în SUA, Anglia, Japonia, Koreea de Sud, Franţa, Suedia...
__________________________________________________
Ascult un album de "Soulsavers".N-am idee cine-s ăştia.E ascultabil.
Urmează "Squarepusher".Tot n-am idee cine-i.

FaQ exams out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu