29 mai 2012

Your friendly neighbourhood...



"Într-o zi, o să-ţi dai seama că cele mai importante lucruri sunt acelea pe care le-ai ignorat, ignorînd fericirea, ignorînd viaţa, trezindu-te cu un car de ani în spate şi realizînd că, tautologic, n-ai realizat nimic, decît să laşi elementele adevărate  şi vii să se ofilească, în timp ce alergai după frunze deja uscate.Atunci, va fi prea tîrziu.Cineva va fi departe, cineva va fi ocupat, cineva va fi cu probleme, iar altcineva, pur şi simplu, nu va mai fi.Trebuie să fii acum, aici şi acum, pentru a avea o certitudine pentru mîine.Stabileşti-ţe priorităţile, stabileşte-ţi emoţiile pozitive, alege un singur element cu care să le îmărtăşi şi ţine-te strîns, nu lăsa nimic să te doboare, nici vîntul, nici furtuna, nici căldura şi nici frigul.De ce? Pentru că din tot ce facem în lumea asta, nimic nu e mai puternic şi totodată simplu, ca emoţia, sentimentul.Pînă şi raţiunea se duce naibii în faţa emoţiei.Şi aşa e corect să fie, pentru că atunci ne demonstrăm nouă înşine că suntem vii, că nu sărim dintr-un somn în alt somn sau în coşmar.Încă nu e tîrziu..."

________________________

Printre altele, azi am scăpat de un examen.A fost mai bine decît mă aşteptam.Asa se întîmplă, că , atunci cînd te aştepţi la rău, sau la un rezulat mai puţin favorabil, întîmplarea sau circumstanţele îţi fac surpriza plăcută şi îţi aduc contrariul, îţi aduc succesul.Deci, legea asta a Universului, cam se contrazice în viaţa mea.Sau poate, subconştientul meu ştia deja care vor fi urmările şi ştia că ele vor fi pozitive, doar că nu vrut să-mi spună mie nimc, aşa, ca mecanism de apărare...
Sau poate, eu îs pălit la cap....
_________________________
Cică, Patience will reward....să te văd...


FaQ sleeps out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu