9 iun. 2012

At...With...


   Da poate şi eu să fac aşa a? Nu iaca cui îi treeebuieeeeeEEE? "I'm at - I don't give a fuck where, with - Someone i don't know and don't fucking care, bla bla bla" Pentru ce? Serios.Oameni buni, vă simţiţi mai bine spunînd întregii lumi ce faceţi în fiecare moment? Poate vă simţiţi famous? Chiar credeţi că cuiva îi pasă? Sau poate eu ceva nu înţeleg... poate să fac şi eu aşa? De ce nu. "I'm at The To4ka, with Valera and Jora, and i'm so fucking cool, yeah, read this shit, because i want y'all to know what am i doing right now so you could use youre unexisting fucks that you give, on  my person" GENIAL.bleadi.
_____________________________________
    E bine să îmbli la ore.La toate orele.Nu pentru că ai fi mai deştept, dar profii au un sentiment psihologic plăcut al ideii de respect pe care o poartă studentul pentru obiectul său, astfel, îl poate agreea mai mult, respectiv ..bucura cu o notă mai mare.
_____________________________
Degrabă, îmi vînd sufletul.

FaQ tags Out...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu