8 iun. 2012

Din cauza ta

 
" Am nevoie de tine.Crede-mă.Şi cu tot egoismul şi "modestia" îţi spun că nimeni nu ar fi putut să ţină la tine mai mult ca mine.Nici măcar ce-i mai buni prieteni.Stau pe loc.Nu pot să dau nici înainte nici înapoi.Pînă cînd, e doar aşteptare, un stand by nedeterminat de timp, poate că o să dureze mult sau poate o să dureze pînă mîine.Mai există o lumină la capătul tunelului.Chiar nu cred că tu eşti aşa, ştiu că nu eşti.A avut loc doar o acumulare de evenimente greşite, loc nepotrivit într-un timp nepotrivit.Orice nu s-ar întîmpla, soarele iese în fiecare dimineaţă şi lecuieşte totul, cîte puţin, în fiecare zi.Iartă-mi romantismul, dar aşa sunt eu, mai plicticos.
Şi nu uita că din păcate, văd şi ştiu totul, chiar dacă am ochii închişi...
Totul depinde de tine."
_________________________________________
Între timp...
Mîine am examen la filozofie,  să mă ajute Kant şi Schopenhauer să mai scap de un nebun.
_______________________________________
Nu pot scăpa de piese lui Marunea.Marunea Five.
"The battle's almost won
And we're only several miles from the sun..."
_________________________________
Pentru că dacă o să meargă prost, o să fiu motivat şi mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu